Hluhluwe

23 november 2019 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

Vandaag, vrijdag, hebben we een beetje uit kunnen slapen, 07.15 uur ging de wekker. Het was rustig in de lodge en in het zonnetje ontbeten.
Daarna zijn we naar een reptielenfarm geweest met vele soorten spinnen en slangen. Er waren ook vele soorten krokodillen. Mooi om te zien allemaal en voor het eerst een slang aangeraakt.

In de middag op safari geweest en we hebben twee mannetjes leeuwen gezien van heel dichtbij. Wow, wat gaaf! Daarnaast hebben we gezien, olifanten, buffels, neushoorns, nijlpaarden, giraffen en veel impala’s. Was weer geweldig.

Zojuist lekker gegeten en we zitten nu nog een borrel te drinken buiten in de tuin van de lodge, heerlijk weertje.

Morgen gaan we deze mooie lodge verlaten en na een laatste safari in dit gebied op weg naar St Lucia.

1. Desiree:
    23 november 2019
    Imponerend hè die leeuwen....Zo gaaf!!!
    Have fun en heb je de Amarula al ontdekt bij de koffie?😉
  2. Josepha:
    23 november 2019
    Schitterend! Moeders is ook met volle teugen aan het genieten denk ik zomaar.
  3. Henny Huijberts:
    23 november 2019
    Alles is indrukwekkend. Super gaaf. Wat een beleving elke dag. Weer prachtige foto's. En zo gaat de tijd snel voorbij, maar met indrukken die je nooit meer vergeet. Geniet van deze laatste dagen. Veel groetjes Henny
  4. Maaike:
    24 november 2019
    Wat hebben jullie al veel gezien! Heel gaaf! Leuk om zo jullie belevenissen te lezen en te zien 👍🏼
    Veel plezier nog en geniet samen!! Xxx
  5. Laura:
    25 november 2019
    Wat gaaf allemaal zeg!
    Geniet er nog lekker van samen. X