Swaziland

22 november 2019 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

Daar zijn er weer. Echt vakantie, de afgelopen twee dagen in Swaziland geen telefoonbereik en wifi!

Dinsdag zijn we via een hele mooie, groene, heuvelachtige route van Kruger Park naar Swaziland gereden. De zon scheen volop en mede daarom een gele mooie rit in de bus. We sliepen bij een lodge met authentieke huisjes. Woensdag zijn we in de ochtend naar The Chief geweest en we werden door de hele familie heel hartelijk ontvangen met zang en dans. Ine heeft genoten van het bezoek  aan een lokaal dorp en de familie die daar woont. In de middag naar een ander lokaal dorp geweest en uitleg gekregen over de Swazi cultuur, daarna een mooie dansvoorstelling gezien met 20 Swazi dansers. Het was een hele mooie dag met veel cultuur.

Donderdag Swaziland weer verlaten en aangekomen in een wildpark nabij Hluhluwe. Vandaag, vrijdag, weer een game drive en naar een krokodillenfarm.

1. Monique:
    22 november 2019
    Leuk te lezen weer! Benieuwd of jullie meegedanst hebben met the locals ... ;)
  2. Hannie:
    22 november 2019
    Ben wat later aangehaakt maar heb even bijgelezen. Super om te horen dat jullie het goed hebben, echt verdiend!! Geniet want Afrika is geweldig maar dat roep ik al 20 jaar dus dat wist je al. Groeten aan je mams
  3. Henny Huijberts:
    22 november 2019
    Ine zit comfortabel voorin de auto. Kan ze alles overzien. Leuk om weer iets te horen en fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Door de foto's krijg ik ook mooie indrukken. Bedankt. Ik kijk uit naar het volgende bericht. Groetjes Henny
  4. Hans en Maria:
    24 november 2019
    Leuk om bij een afrikaanse familie thuis te komen