Ohrigstad

16 november 2019 - Ohrigstad, Zuid-Afrika

Gisteren zijn we vertrokken om 9.00 uur van Johannesburg richting Ohrigstad. Onderweg een gezellige koffiestop en heerlijke lunch. Iedereen heeft het naar zijn zin in de bus. Rond 16.00 uur komen we aan bij de Hannah Lodge. We slapen in geschakelde huisjes met een prachtig uitzicht. In de verte zien we de dieren bij een waterplaats.

Vanochtend vroeg op, 5.15 uur worden we gewekt en om 6.00 uur zitten er in de safari jeep van Hannah Lodge. We gaan rondom de lodge dieren spotten. We komen verschillende soorten antilopen tegen, struisvogels, zwijntjes en verschillende soorten vogels. Om 7.30 uur waren we terug en zijn we gaan ontbijten. 9.00 uur stond onze luxe bus weer klaar en zijn we de Panoramaroute gaan rijden.
Foto stops gemaakt bij de Drie rondavels,  Potholes, Gods Window. Een schitterende route waarbij we vele mooie foto’s hebben gemaakt. Na de lunch nog langs een waterval gereden en om 17.00 uur weer bij de Lodge. Als kers op de taart zagen we daar de eerste giraffe.

Morgen richting Kruger Park. We zijn allemaal vol spanning want daar gaan we het grote wild tegenkomen.

1. Henny Huijberts:
    16 november 2019
    Hoi Caroline en Ine. Wat klinkt het toch super wat jullie zien. Fijn om dit te beleven. Leuk om op de hoogte te blijven. Geniet morgen. Groetjes Henny
  2. Desiree:
    16 november 2019
    Heerlijk!foto van moeders in de jeep he?!
  3. Hans en Maria:
    18 november 2019
    Wat een prachtige foto's. Indrukwekkend die natuur en natuurlijk de dieren.